Mijn cico EPC 3925 ROUTER heeft een USB ingang aan de achterzijde. Wat kan ik hiermee?

Ik ben even benieuwd hoe ik eventueel mijn webcam op deze router aan kan sluiten. Is daar een 'randdebielproof' handleiding voor? Ik ben namelijk niet zo handig met dit soort zaken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Normaal gesproken is deze usb-poort bedoeld voor het aansluiten van een externe harde schijf. Je zou dan bestanden kunnen delen over je netwerk.
Ziggo levert deze router ook, maar dan is de usb-poort uitgeschakeld. Als je je router van Ziggo hebt, kun je er dus niets mee.
Het aansluiten van een webcam kan in ieder geval niet.
bamibal