Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je geen WiFi hebt,en je 3G staat aan,moet je daarvoor betalen?

Als ik mijn telefoon gewoon op 3G zet terwijl ik geen internet heb moet ik dan betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
778

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je geen databundel hebt dan, ja (direct). Als je wel een databundel hebt, betaal je er al voor en moet je vaak meer gaan betalen als je over je databundellimiet gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even aangenomen dat je datatoegang hebt m.b.v. 3G, dus dat je per prepaid of abonnement geregeld hebt dat je iets 3G kunt.
Dan heb je doorgaans al betaald voor (meestal) een bepaalde hoeveelheid data.
Het aanzetten van 3G betekent niet automatisch dat je daar gebruik van maakt. Zolang je geen pushberichten aan hebt staan, facebookt, whatsappt, wordfeud, etc. enz. wordt er geen data verbruikt . Doe je dat wel dan wordt er data verbruikt. Gebruik je meer data dan waarvoor je al betaald hebt, dan moet je extra betalen.

3G aanzetten op zich hoeft dus in principe geen kosten met zich mee te brengen. Pas als je het gebruikt begint de teller te lopen. Je merkt dat meestal niet omdat je vooraf al betaald hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding