Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als ik een apache test page 2 pagina krijg?

ik wil op een site komen en dat lukte eerst altijd en toen ging ik nog een keer naar die site en kwam ik er niet op ik kreeg een pagina te zien (zie bijlage) kunnen jullie misschien makkelijk uitleggen hoe ik wel weer gewoon op die pagina kan komen

echt heel erg bedankt als je het antwoord weet !! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wachten.... De website is in onderhoud of gewoonweg opgeheven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dank je

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dit is de test pagina van een webserver. Als je website wilt opzetten, draait op de betreffende webserver een stukje software. Als je verder nog geen website online hebt gezet maar je hebt al wel een domeinnaam (iets op .nl bijvoorbeeld), dan krijg je die pagina te zien als je naar die website wilt, totdat je als webmaster de daadwerkelijke website online zet.

Het lijkt op een foutje aan de kant van de betreffende website. Is de website misschien verhuisd naar een andere domeinnaam?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing