Is het mogelijk om voor 300 euro een mooie php/mssql script te krijgen?

php script voor een website donatie systeem via paypal dat direct data in je mssql database stopt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is mogelijk. Paypal is er natuurlijk op gemaakt om zo makkelijk mogelijk op je eigen site te kunnen gebruiken.

Het is ook afhankelijk van de rechten die jij hebt op de server (je hebt namelijk een listener script nodig en dat mag niet op elke server).

Begin ermee heel duidelijk op papier te zetten wat er precies moet gebeuren. Is dit enkel de knop 'doneren' en het in de database krijgen van de data? Of zit hier meer omheen? Welke data wil je precies in de database, is dat alleen donatie of naam adres enz. Moeten mensen inloggen of een account aanmaken voor ze kunnen doneren?

Hoe belangrijk is het dat alle informatie exact juist is? Moet een postcode bijvoorbeeld echt bestaan? Dergelijke checks kosten extra tijd. En aan de hand van al die vragen is te beantwoorden of het voor 300 euro kan.

Maar in een simpele uitvoering ja dat is mogelijk.

Als je alles op papier hebt kan ik je misschien wel aan iemand helpen die dit voor je kan doen. Stuur in dat geval even een PB.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Tim,

er zijn talloze donations php scripts, vraag is of je er voor wilt betalen.

En het is een kwestie van even zoeken in google op paypal donations script.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het eens met Mickeys, er zijn heel veel bestaande scripts op de markt... gratis en tegen een kleine betaling (50 dollar bijvoorbeeld). Het is alleen de vraag of deze scripts precies doen wat je nodig hebt? Zo niet, dan moet je inderdaad een script op maat laten maken. Maar ook dan kun je met jouw budget een heel eind komen.

Als je iets meer wilt weten over de techniek rondom het werken met Paypal op externe sites, kijk dan eens op https://cms.paypal.com/us/cgi-bin/?cmd=_render-content&content_ID=developer/home_US (let op, wel ietwat technisch).