hoe moet je filmpjes bijknippen?

Ik heb een filmpje op de pc staan, op AVS Video editor. Nu kan ik in dat filmpje alleen het beginpunt later doen en het eindpunt eerder. Wat ik wil weten is: kan je ook tussendoor ook stukjes wegknippen? en zo ja, hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dit kun je doen door gebruik te maken van de multi-trim optie. In het volgende youtube filmpje kun je heel goed zien hoe je dit kunt uitvoeren in AVS Video Editor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om tussendoor stukjes weg te knippen met AVS video editor
1. selecteer je de filmclip,
2. zoek je het begin van het stuk dat er uit moet,
3. klik je de rechtermuis toets,
4. selecteer je "splitsen" in het verschenen pulldown menu,
5. ga je naar het einde van de stuk dat je weg wilt knippen,
6. klik je de rechtermuis toets,
7. selecteer je "splitsen" in het verschenen pulldown menu,
8. selecteer nu het deel van de clip dat zich tussen de twee "splits" bevindt (moet blauw worden),
9. druk op delete en

weg is het overbodige stuk video.

Hou bij het knippen wel rekening met de overgang tussen de stukken die je wel wilt behouden. De cliplengte daarvoor kun je beter van de overbodige video af halen dan van de stukken die je WEL wilt tonen.

Succes.

Toegevoegd na 53 seconden:
BTW; gave avatar :-) Kat met onrijpe sinasappelhelm.