Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede oplossing om ergens waar ik tijdelijk woon te kunnen internetten?

Ik woon de komende 3 maanden op mijzelf en heb dus geen internet op mijn laptop. Na 3 maanden ga ik weer weg dus het heeft denk ik geen zin om een abbonnement van bijvoorbeeld upc af te sluiten. Heeft iemand tips voor een tijdelijke oplosssing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

je kunt bij een van je buren aankloppen en vragen of je tegen een vergoeding 3 maanden lang gebruik kan maken van zijn/ haar draadloze internet. als je de inlogcode kunt "huren" kun je daarna internetten. zoiets is heel gebruikelijk onder studenten, om de kosten te drukken en de persoon kan na die 3 maanden het wachtwoord simpel veranderen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ voor dit antwoord. Heb ik ook zo gedaan toen ik ergens maar kort woonde.
Bij de meeste providers kan de pre-paid dongels aanschaffen. Die plug je via de USB in je laptop, er wordt wat softeware geïnstalleerd, en internetten maar. De snelheid is zeker niet super maar als het maar voor een maand of 3 is, is het misschien een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zat er eens naar te zoeken.
Je zou bij Ziggo een abonnement kunnen nemen, maar dan heb je ook TV erbij, alleen internet doen ze niet, maar die kan je per maand opzeggen.

Wat RonnieZ zegt kan ook.

Of ik kwam deze site tegen:
http://www.tijdelijk-internet.nl/tijdelijk-internet/
Ik vind de kosten overigens schofterig duur!

Dan zou ik voor Ziggo gaan.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
T-mobile heeft pre-paid internet, zie link.

Je kan natuurlijk ook elke dag f een bakkie doen bij Mac Donald ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding