firefox --> ad block
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Het heeft geholpen :-).

Andere antwoorden (3)

Stoppen met Hotmail is de enige optie.
Dat hebben ze er bij Microsoft ingezet en dat kun je niet uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome en adblock plus en zalig geen reclames meer.
fremar
12 jaar geleden
Op het internet kom ik, dankzij Firefox & AdBlock Plus, echt nooit advertenties tegen. Ik ben altijd verbaasd als anderen daarover klagen...

De handigste oplossing voor jou (als je geen Firefox met AdBlock wilt): neem een e-mailprogramma waarmee je al je e-mail kunt ontvangen/verzenden. Dan hoef je nooit meer in te loggen op de website van Hotmail. Windows Live Mail is een handig alternatief:
http://explore.live.com/windows-live-mail (voor Vista en Win7)
http://explore.live.com/windows-live-mail-xp (voor XP)
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overweeg in plaats van live mail of outlook mozilla thunderbird: vlug, veilig, voordelig.
(Je kunt er ook je andere email accounts gecombineerd mee lezen)