kan ik op xp een wordpad/notitieblok achtige wallpaper instellen waar ik in kan typen?

dus ipv een landschap wallpaper oid dus gewoon een geheel witte achtergrond waar ik direct op kan typen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als wallpaper ken ik dat niet, wèl ken ik een (gratis) programma dat je een dergelijke mogelijkheid biedt, nl AT-notes. Je kunt dan diverse virtuele 'plak'-briefjes op je PC maken zoveel als je wilt en er in schrijven wat je wilt. Vergelijk het met de bekende gele plakblaadjes die je overal op kunt plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit is wel een geniaal idee! een whiteboard als achtergrond!