hoe kan ik een exchange account aanmaken??

Ik heb om een app te kunnen gebruiken een exchange account nodig maar ik weet niet hoe je het kan aanmaken kan iemand helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Om een exchange account aan te maken heb je een exchange server (of toegang tot) nodig. Als je dit niet heb dan wordt het lastiger. Je kunt er zelf een installeren maar dan heb je er meer verstand van nodig.

Als deze app gebruik kan maken van pop3 of imap zou ik voor een van deze opties kiezen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Hier is een link over hoe je een exchange server op kan zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Exchange is een mailsysteem dat door veel bedrijven gebruikt wordt. Het is geen "publieke" e-maildienst. Voor een Exchange-account moet je bijvoorbeeld in dienst zijn bij een bedrijf, of op een school zitten die Exchange gebruikt.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het niet aanmaken. Alleen een systeembeheerder van een bedrijf kan dat voor je doen.