Hoe voeg ik emoticons toe bij forums

Ik zie bij het forum wel een aantal smiley's staan, maar ik krijg ze niet tussen de tekst in. Wie kan mij vertellen hoe dat moet ??????

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

blij: :-) of :) of =) of Ü glimlach, lachend: :-D of :D of =D x) of xD verdrietig: :-( of :( of =( huilend: :'-( of :'( grappend (P is de tong), wordt ook vaak gebruikt als iets ironisch bedoeld is: :-P of :P of =P ironische knipoog: ;-P knipogend: ;-) of ;) boos: :-@ of :@ of }B of }-B of >:-( of >:( geschokt, emotieloos of neutraal: :-| of :| of ¬¬ of -.- verward, perplex, beledigd: :-S of :S of =S of x.X verbaasd, geschrokken: :-O of :O of :-o of :o of Ö of o.O Toegevoegd na 1 minuut: Op 19 september 1982 typte Scott Fahlman, computerwetenschapper aan de Carnegie Mellon University, de eerste :-). Dit is de geboorte van het emoticon.

Meestal staan de emoticons bovenaan je tekstkader. Je kan ze plaatsen door erop te klikken. Je kan ook de code typen die voor elk emoticon voorzien is (staat er meestal bij). Toegevoegd na 2 minuten: Je Je kan eveneens bepaalde standaardtekens gebruiken om je emotie merkbaar te maken, b.v. :-) is lachen, enz

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100