wat is goeie software om tv te kijken via je pc bij middel van een tv-tunerkaart?

Wil dus tv kijken via mijn pc via het digitaal signaal (DVB-T). Heb problemen met Nero en Powercinema. Graag andere alternatieve software aub die het systeem niet te zwaar belast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit er bij je dvb-t kaart / dongle geen software dan?

Antwoorden (2)

Je zou is een DVB-T tuner kunnen proberen die Ned. 1 en 2 en 3 gratis uit de lucht haalt. Kost ong 30 euro. Met goeie software!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag welke software ik het beste gebruik als alternatief voor Powercinema en Nero.
Pinnacle heeft leuke hard en software (usb-stick hybride, analoog-kabel en DVBT voor de schaarse vrije zenders) maar die kreeg ik in W7 niet meer aan de praat. Wel werkt mijn Avermedia-HD kaart daat goed in maar Windows Media Center kan je net zo goed gebruiken vermits de hardware ondersteund word.