Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

voor welke game moet je laptop beter zijn? black ops 2 of battlefield 4

ik wil een nieuwe laptop kopen om op te gamen, maar ik zit te twijfelen tussen 2 verschillende types. 1 geeft aan: 'speelt games als battlefield 4 op medium instelling' en de andere: 'speelt games als black ops 2 op medium instelling'. welk van die laptops kan de 'zwaarste' game aan? of is het zo dat de games gewoon even zwaar zijn? ik hoor het graag! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Battlefield 4 is veel beter geoptimaliseerd voor windows systemen dan Black Ops 2. Instinctief zou ik daarom zeggen dat de laatste zwaarder is.Het is echter wel zo dat Black Ops 2 alweer 2 jaar oud is en daarom zijn ze moeilijk met elkaar te vergelijken.
Dat in ogenschouw nemende denk ik dat Battlefield 4 zwaarder is, maar dat ze niet ver uit elkaar liggen.
Ook kijkend naar de minimum systeemeisen van beide games liggen ze erg dicht bij elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De games vereisen dezelfde specs. Ik heb ze even voor je opgezocht

COD Black Ops 2 : http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/call-of-duty-black-o/11439?p=r

Battlefield 4 :
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/battlefield-4/11804/?p=r

Ze vragen beiden 4GB RAM, een dual core processor en dezelfde grafische kaart. Ik denk het qua laptops dus geen verschil zal maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing