waarom wordt mijn macbook pro heel heet?

Ik heb mijn macbook pro nog geen jaar en doe er verder aleen op server met google chrome en hij wordt super heet!

weet iemand waarom?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Omdat de kamertemperatuur als gevolg van de buitentemperatuur hoger is dan gemiddeld. Bij mij is het nu bijna dertig graden in de huiskamer, en mijn laptop is ook heel heet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja mijn laptop wordt onder full loud gpu+cpu zo'n 80 graden zorg er anders voor dat je je laptop een klijn stukje ophoogd: leg een pen een boek of boekje vlak aan de achterkant eronder dat er een cm in ruimte tussen de laptop en de tafel zit.

Antwoorden (1)

wat zijn je specs van je macbook?
draai je os x mavericks?
als je mavericks draait zou het zo kunnen zijn dat een proces heel veel ram en CPU in gebruik neemt en daarom zo warm word