Hoe verwijder ik mijn eigen reacties van youtube?

Ik heb reacties geplaatst bij andere video´s ongeveer 6 jaar geleden. Ik wil deze verwijderen, alleen als ik naar de reactie toega, dan kan ik het alleen als spam of misbruik melden, maar de delete knop staat er niet bij. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe je dit op een tablet of mobiel? Dan moet je het eens via de computer proberen weg te halen. Andersom kan je ook proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je je eigen reactie op Youtube wel verwijderen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké.

Antwoorden (1)

1. Log in op youtube en ga naar de reactie (Op de computer)

2.Met je muis naar de reactie

3. Als het goed is zie je zo'n klein rondje met een driehoekje erin

4. Klik hierop en druk op verwijderen

Op de smartphone

1. Ga naar de reactie

2. Klik erop

3. Verwijderen