Hoe met ik een skypeaccount koppelen aan een microsoft account?

Hallo,

Ik heb zojuist skype geinstalleerd op mijn telefoon.

Er werd toen naar een microsoftaccount gevraagt.
aangezien ik die al had heb ik die ingevuld.
ik kreeg toen een scherm om een ander skypeaccount aan mij microsoft account te koppelen.

ik heb dit toen overgeslagen omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist, maar nu kan ik nergens vinden hoe ik mijn skype alsnog aan mijn microsoftaccount kan koppelen.

weet iemand hoe dat moet??
want het is vrij iritant om met 2 skypeaccounts te moeten werken :(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Als je outlook hebt moet je naar www.skype.com gaan
ga rechtsboven naar "aanmelden" ga dan bij log-in naar "aanmelden met microsoft account. vul daar je @outlook.com (e.d) in en je wachtwoord.
dan krijg je in beeld "heb je al een skypeaccount" en "nieuw bij skype.
aangezien je al skype hebt klik je dat aan. vul dan je accountnaam in(of klik deze aan) en je wachtwoord als daar om gevraagd wordt. klik dan op "schrijf me in en Voila :)

Toegevoegd na 35 seconden:
p.s doe het wel via een computer ;)