Waar kan ik het programma vinden voor een Epson printer die er voor zorgt dat ik toch kan afdrukken met lege cartridges?

Epson zegt dat mijn cartridges leeg zijn, wat natuurlijk geklets is.
Dat deed Canon ook, alleen bij die kon ik zeggen "Toch afdrukken" en vervolgens kon ik nog een pagina of 20 afdrukken. (leeg noemen ze dat)

Maar die Epson doet dat dus gewoon niet. Weigert gewoon af te drukken.
Nu heb ik gehoord dat hier een software voor is, die de printer dan dwingt om toch af te drukken.

Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dat klopt,dit doe je door de printer te resetten door onderstaand programma te volgen. http://www.123inkt.nl/?page=pi

Ik heb het zelf gedaan voor een HP printer, door bij configuratie, software de betreffende "driver" er uit te gooien. Het is namelijk een tussenprogrammaatje dat communiceert met je printer. De printer heeft dat programmaatje helemaal niet nodig om te printen.

Met echt lege cartridges kun je nooit afdrukken daar helpt geen enkel programma bij......

Heeft u een dringende lening moet betalen voor uw factuur? . hier is een kans die we bieden krediet aan diegenen die klaar zijn om toe te passen en in te dienen onze staat, dus als je geïnteresseerd bent in een lening zijn voor ons bedrijf dan heb je moeten ons nu een e-mail ...... E-mail: am.credito@blumail.org dank

Bronnen:
lening

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100