Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom word ik doorverwezen naar Google Drive om toestemming te krijgen om een pdf bestand te kunnen openen?

Als ik een pdf-bestand wil openen in de mail dan kan ik de bijlage niet openen en word ik doorverwezen naar Google Drive. Dan krijg ik de melding dat ik de eigenaar van het verzonden pdf-bestand toestemming moet vragen om de bijlage te openen. Hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
wat voor programma heb je als standaard ingesteld voor PDF?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
adope reader x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geldt dit voor alle pdf's of alleen van een bepaalde ontvanger? In het laatste geval heeft deze wellicht het bestand beveiligd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je pdf-bestand word verzonden via google drive moet je normaal inloggen op google drive om dat te kunnen zien.
Tenzij je het natuurlijk ook kunt downloaden.
Als je dan de melding krijgt dat het niet gedeeld is, zul je de persoon moeten vragen omdat met je te delen zodat je dat kunt zien.(of opnieuw te delen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing