Wat moet ik precies invullen bij de Mail app van Iphone/ipod touch. als ik nieuwe email wil toevoegen, het is hotmail. Dus wat moet ik waar invullen?

Dus zegmaar zo: eerst anders. want hotmail staat er niet bij.
Naam ; Naam+achternaam
Adres: me emailadres gewoon????
wachtwoord; wachtwoord van me email of nieuw wachtwoord?
beschrijving??
-volgende-
Server inkomende post.
& ga zo maar door.
Leg uit zoals ong. hierboven.

Alvast bedankt !
Het gaat dus om MAIL - APP van iPod Touch/ iPhone.

Toegevoegd na 13 minuten:
er was al een keer deze vraag gesteld maar ik kan hem niet meer vinden. Misschien heeft iemand de link?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet inderdaad je naam invullen bij de eerste.
Daarna je email adres en je wachtwoord van dat email adres.
Dan moet je verder kunnen gaan en de rest zou zich vanzelf moeten instellen.