Email van Outlook is geblokkeerd, wie kan me helpen?

Ik heb voor lange tijd niet meer op deze email ingelogd, omdat ik een ander emailaccount had van Gmail. Ik heb uiteindelijk ingelogd en nu staat er dat mn account tijdelijk is geblokkeerd vanwege lange afwezigheid. Ik kan dit weer herstellen door in te loggen en dan een code naar mn mobiel te laten sturen.. het probleem is dat ik die nooit heb ingevoerd en ik kan hem ook niet invoeren, en er komt een foutmelding (zie afbeeldingen). Wie kan me helpen?!
Alvast bedankt! ;)
Groetjes, mij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Misschien via deze officiële manier (zie eerste link)? In het eerste veld kan je je Outlook adres invullen en in het tweede veld je Gmail adres. Onder de eerste regel staat dit vermeldt: "Opmerking: als je verificatie in twee stappen hebt ingeschakeld, kun je je account op deze manier niet herstellen." Ik heb een link bijgevoegd waarin "verificatie in twee stappen" staat uitgelegd en dat is naar mijn inzien een verificatie die je niet had ingeschakeld, dus het formulier invullen zou geen probleem moeten zijn. Of je dan ook daadwerkelijk toegang tot je account krijgt, zou je even moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PAS OP DIT IS EEN FISH BERICHT
dit heb ik ook gehad en als je je computer afsluit en weer opstart doet hij het weer