windows 7 upgrade installeren lukt niet..

ik heb zelf een Windows Vista nederlandstalig. De windows 7 versie die ik heb is engelstalig. Op het moment dat ik een upgrade wil uitvoeren, word ik doorverwezen naar een website, voor een aangepaste installatie. hier begrijp ik niet zoveel van.
Mijn vraag is; kan ik Windows 7 engelstalig installeren op een Windows Vista, zonder dat alles gewist wordt? Dus gewoon een upgrade?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zal een schone installatie te moeten doen, dus vergeet niet van te voren de belangrijke zaken op te slaan zodat je ze weer kan terug zetten. Is alleen mijn vraag als Vista werkt, waarom updaten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Niet alle computers zijn geschikt voor Windows7.
Als je zo graag Windows7 wilt hebben kan je het beste een nieuwe computer kopen met Windows7 erop.
Ander hou het gewoon lekker bij Vista.

Toegevoegd na 7 uur:
Een upgrade is net zoiets als een nieuwe carrosserie om een oude motor heen bouwen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij ouder dan een jaar is, dan is hij dus niet geschikt voor Windows7.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Windows7 zijn ze ongeveer een jaar geleden gaan maken en voor de computers die toen en daarna op de markt kwamen, dus als die van jou ouder is, is de hardware meestal niet geschikt.
Gebruik anders gewoon Vista en ga sparen voor een mooie nieuwe en snellere computer met Windows7 erop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er geen verstand van hebt, schrijf dan gewoon niks!
Niet alle computers waar Vista op draait zijn geschikt voor Windows7.
Misschien dat verkopers je dat graag wijsmaken om je hun producten aan te smeren, maar dat is daar moet je dan ook niet in trappen!
probeer eerst eens de windows advisory er kan namelijk ook software op staan die er eerst af moet
voordat het goed gaat werken
of je kunt inderdaad beter een clean install doen
of eventuele problemen met de taal versie te vermijden.
maak dus eerst maar en backup van je bestanden
capthavoc
14 jaar geleden
heel simpel upgrade naar andere taal kan niet

optie neem een nederlandse win7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schone installatie en dan Windows 7 via Windows update NL maken. (Dit kan alleen met Win 7 Ultimate!) en anders ff kijken op http://www.froggie.sk/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee een upgraden van windows vista nl naar een engels talig windows 7 en gaat niet omdat de taal niet klopt, een schone (nieuwe) installatie kan weer wel maar niet alleen met de upgrade dus let hier even op! Verder moet u wel even alle gegevens op een back up zetten die belangrijk zijn voor u. Na een schone installatie van Windows 7 Engelstalig zou u bijvoorbeeld wel een taalpakket kunnen downloaden en de engelstalige windows 7 om kunnen zetten naar nederlands!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het probleem hier zit in de verschillende Windows versies. Sinds Vista is Windows in diverse "smaken" te krijgen, beginnend bij Home Basic tot aan Ultimate. Ik weet niet precies hoe de eisen hiervoor zijn maar het lijkt mij logisch dat je een Vista Ultimate niet kan upgraden naar Windows 7 home basic.

Andersom zou het logischerwijs wel moeten werken, maar het blijft MS ;)

Overigens moest bij vroegere windows upgrades de taal wel altijd overeen komen, maar aangezien ik sinds Vista Ultimate gebruik heb ik dit probleem niet meer. Aangezien Ultimate standaard in engels is en je language packs kan downloaden.