waar zou ik drivers kunnen vinden van deze webcam toshiba mini t cam px1247e-1nwc ??

helaas met googlen kom ik geen stap verder

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

kijk hier

http://www.driversdr.com/toshiba/index.php?id=tsbdr101&gclid=CN216POHlZ4CFYyD3godY1_gow
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Google even met de zoekterm: driver px1247e-1nwc

Dan komen er veel Franstalige sites naar boven, mijn Frans is echter niet zo goed om je verder te helpen maar onderstaande link vermoed voor mij een driver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toshiba heeft op hun eigen site alle drivers staan. Zoek op het model van webcam of zoek op iets van drivers, support.