Kun je via de computer internet sturen naar de telefoon via USB?

Kun je via de computer internet sturen naar de telefoon via USB
Want ik wil van een netwerk kabel naar de pc gaan en via USB naar de telefoon voor wifi op mijn mobiel

Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wifi is draadloos dar heb je geen kabel voor nodig, je moet gewoon met je telefoon verbinding maken met je draadloze router.

Het beste antwoord

Wat ik hier in mijn vakantie huisje doe is de inkomende draadloze verbinding te delen via de netwerk uitgang van de computer waar ik een goedkope router op heb aangesloten van 29 euro.

Dit doe ik door te gaan naar

Configuratiescherm-->Netwerk en internet-->Netwerkcentrum--> NU KLIKKEN OP adapterinstellingen weizigen

wanner je dit venster hebt geopend.

Klik je de adapter aan waar jouw internet verbinding op binnenkomt (bij ons de wifi adapter), heb je dit gedaan klik je ook op de LAN uitgang adapter van de computer.
Dit doe je door de ctrl toets ingedrukt te houden.

( je hebt dus nu twee adapter geselecteerd), nu klik je met je rechtermuisknop op een van de twee waarna je klikt op verbindingsbrug maken. Nu wordt de internet gedeeld van je inkomende verbinding naar de LAN uitgang ( waar je een goedkope router op kunt aan sluiten ) of een andere pc

Toegevoegd na 2 minuten:
op deze zelfde manier kan je ook een verbinding dat binnen komt via een lan kabel delen via de wifi adapter of andersom licht aan de situatie. (de computer herkent zelf de inkomende verbing en de uitgaande)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt,dit bedoelde ik ook Gr max
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
top succes ermee Jeremy
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Als je computer wifi mogelijkheden heeft(computer kan op een wifi netwerk) kun je een virtual netwerk maken, dit betekent dus dat de computer het internet wat hij krijgt via de kabel doorzend via je draadloze wifi van je computer, zo heb je zoals een router een draadloze verbinding alleen dan tussen de computer en je mobiel. kijk wel uit want meestal zal hier maar één persoon op kunnen, en dat crasht je computer. (Eigen ervaring)

http://virtualrouter.codeplex.com/ Die heb ik zelf gebruik!

Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
correctie: ...op KAN, en NA 2 PERSONEN BESTAAT ER EEN KANS dat je computer crasht. (Eigen ervaring)