GV vraagt momenteel prominent: 'Twitter jij?'

Nou.., ik (nog) niet!
Kan iemand mij de meerwaarde van Twitteren, betwitteren of getwitterd worden, uitleggen? Mis ik iets..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ja ik twitter maar je mist niet veel als je het niet doet het is best wel levenloos en er staat gewoon wat je doet. meer niet. sommige mensen gaan je dan volgen (zodat ze horen wanneer jij weer een tweet hebt geplaatst) zodat ze weten wat je doet en waar je dat doet. dan kan je ook nog mensen gaan volgen en daarvan zie jij dan weer wat zei doen.

niet echt boeiend XD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, ik niet, is zonde van de tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de frontpage staat niks over twitteren, dus om te zeggen dat GV prominent vraagt of we twitteren: nee.
De meerwaarde t.o.v. van 't niet doen is: aandacht vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want èèn van mijn mindere kwailteiten is dat ik heel moeilijk kort van stof kan zijn.

Af en toe klik ik wel eens een link aan via een nieuwsbericht oid, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat sommigen daar nu zo verslaafd aan kunnen raken.

Maar goed, ieder zijn meug. Leven en laten leven ;-)

Ik heb overigens wel een paar keer die van die mopperende vader gevolgd en dat vond ik voor een poosje wel amusant, maar dat begon me ook snel te vervelen. Maar ik heb begrepen dat die man daardoor nu zijn eigen tv show krijgt ofzo?!