Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe voeg ik een bestand aan je mail toe

ik heb altijd via open office bestanden bijgevoeg bij mijn mail maar nu lukt dat niet meer dan kan je het bestand niet meer openen moet ik nu microsoft word installeren ik weet niet wat ik moet doen wil iemand het mij uitleggen in makkelijke taal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
593

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Welk mail programma gebruik je?
Als je daarin een mailtje maakt en dan bestand toevoegen kiest zou het moeten werken.
Anders via OpenOffice;

OpenOffice.org moet wel weten welk email programma je moet gebruiken!

menu -- Extra -- options


dan
OpenOffice.org --> internet --> email

Daar ingeven padnaam naar email programma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding