Dan moet je in de BIOS de opstartvolgorde veranderen.
Je moet daar dan aangeven dat het CD rom station als eerste gestart moet worden bij het opstarten en niet Windows10.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi Grasmaaier, de opstartvolgorde heb ik al veranderd, ik hoor dat hij de CD leest maar vervolgens wordt W10 opgestart.
grasmaaier
6 jaar geleden
Misschien helpt het dan om het booten van Hard Disk helemaal uit te zetten in de BIOS , dan heeft je cdrom meer tijd om de installatiebestanden te vinden.