Hoe kan ik Coindozer overzetten van Samsung S2 naar Samsung S3 zodat ik in het zelfde level verder kan op mijn nieuwe gsm?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is een super makkelijke manier daarvoor !
Als je download bij de app store gebruik je je e-mail adres om in de play store te kunnen komen ! Als je op je andere telefoon ook inlogt bij playstore met t zelfde email dan gaat hij synchroniseren en dan komen all jou gedownloadde apps weer terug !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Ik hen hetzfde gehad met dezelfde app, hellaas is het niet mogelijk om vanaf je huidige level en coins op je nieuwe telefoon door te gaan , maar als je coindozer vanaf het apps overzicht(instellingen>apps) de app coindozer overzet naar SD-kaart, je een kleine kans hebt dat de data meegaat, de meeste spellen houden de data op de telefoon. Dus ben ik bang dat je weer hellenaal opnieuw moet beginnen