Wat is het verschil tussen een iPhone en een gewone gsm?

Mijn broer wil een iPhone aanschaffen dit kost veel geld,maar ik vraag me nu af WAT is het verschil daartussen?Hij gebruikt het toch alleen om te bellen,muziek luisteren en App's dawnloaden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al..
Er zijn een aantal veschillen in apps, er zijn apps die je op android kunt downloaden en op de iPhone niet, en andersom.
Nog een verschil is het Operating System, dus het programma waarmee je telefoon word bestuurd. Bij de meeste "gewone"gsms (ik neem aan dat je een "gewone smartphone" bedoelt) gebruiken android, behalve Nokia, die gebruiken Windows. De iPhone gebruikt iOS wat ik persoonlijk de fijnste OS(operating system) vind.
Het laatste verschil is de hardware maar daar kan ik geen vergelijking voor geven, dat verschilt namelijk per telefoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt dit wordt het beste antwoord,maar moet nog 49 minuten wachten,verdien je eigenlijk punten als je de beste reactie hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja daar krijg je 10 puntjes voor!
Bedankt alvast, ik ben blij dat ik heb kunnen helpen Adam!

Andere antwoorden (3)

Verschil tussen iPhone en een "gewone" gms is de hardware en software. Dat is het enige verschil.. Het is altijd aan een persoon zelf naar welke voorkeur zijn keuzen gaat omdat sommige wel of juist niet met iOS kunnen omgaan, zelfde geldt voor androind en windows8phone.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een iPhone is een smart phone dus gelijk een mini tablet. Ja die zijn ook zeker prima van diverse andere merken . De iPhone is zeker wat duurder maar prima zeker met al die duizenden prima app's en de iTunes store . Ja goede alternatieven genoeg . De plus van een iPhone is de sublieme prima werking en toch ook de rest waarde .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het verschil is ook dat je bij een iphone meer apps kan