Kan je in wordpress.org een type vakje maken waarin de gebruiker kan typen?

Dus dat de gebruiker op de wordpress.org website komt (als abonnee) en een type vakje ziet waarin hij kan typen. Kan dit met een plug-in? Kan deze tekst ook worden opgeslagen doormiddel van een plug-in? Eigenlijk een soort van blogbericht alleen dan mag het bericht niet worden geplaats/zichtbaar voor andere abonnees en mag alleen de maker dit bericht zien. Is dit mogelijk. Alvast bedankt.

7 maanden geleden
in: Software
1.5K
TurfGraver
7 maanden geleden
'Dus dat de gebruiker op de wordpress.org website komt..'
Is niet je eigen website?
ddd
7 maanden geleden
Dan zou ik een eigen wordpress.org website aanmaken.
TurfGraver
7 maanden geleden
Waar draait de server op?
Waar heb je wordpress op geïnstalleerd?
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Op de site WordPress.org kun jij niks aanpassen, tenzij je toegang hebt tot die site. Ik denk dus niet dat jij op die site een type vakje kunt zetten.
Begrijp alleen nog niet wat je precies verder wilt: opslaan en alleen zichtbaar voor de maker. Waarom zou alleen de maker het willen zien?
Maak een formulier. Sla het bericht op in combinatie met een uniek gegeven van de maker.
ddd
7 maanden geleden
Ik bedoel ik heb een account aangemaakt bij Wordpress.org. Vervolgens heb ik een website aangemaakt. Ik wil op deze website een abonnementenmuur. Als de website bezoeker een abonnement heeft afgesloten wil ik dat deze een type vakje ziet. Hierin kan de gebruiker typen. Als de abonnee nu uitlogt en vervolgens weer in logt in zijn account/abonnement wil ik dat de tekst gewoon nog zichtbaar is in het type vakje. Is dit mogelijk met een Wordpress.org plug-in? Zowel het opslaan van de gegevens/tekst in een database als het maken van het typevakje.
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Voor wat jij wilt zal geen plugin zijn, denk ik.
Omdat je iets vrij kleins vraagt en specifieks. Leer zelf programmeren. Leer met php en databases werken.
ddd
7 maanden geleden
Is er een plug-in voor alleen een typevakje? En is er een plug-in voor het opslaan van gegevens van gebruikers die de gebruikers op de website achterlaten?
ddd
7 maanden geleden
Zou ik deze twee plug-ins met elkaar kunnen combineren?
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Er komt nog bij dat er gecontroleerd moet worden of er is ingelogd.
Ik verwacht niet dat er een plugin is; zoals aangegeven je vraagt iets vrij kleins en specifiek.
De kans dat je hiervoor meerdere plugins kunt koppelen is klein; want dan zou de ene plugin moeten weten wat de informatie vanuit de andere is. Nogmaals: verdiep je in programmeren.

Geef als eerste antwoord