Mijn linker muisknop doet het niet meer! Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Muis schoonmaken, en als dat niet werkt, nieuwe muis kopen. Die dingen hebben nu eenmaal neit het eeuwige leven. Oh, en als hij pas nieuw is : terug naar de winkel ermee om te zien of je er nog garantie op hebt.

Mijn eerste gedachte: een nieuwe muis kopen

Ik zou een nieuwe kopen zo duur zijn ze niet (meer)! eens is ie dood ;)

Als je knutselen leuk vindt, dan is zo een muis bijna altijd nieuw leven in te blazen. Puzzelen hoe die open gaat en dan de microswitch bekijken die onder je linker muisknop zit. Soms een druppeltje soldeer, soms even bijbuigen. Maar alleen voor de hobbyist.

De volgende antwoorden zijn al gegeven: schoonmaken en een nieuwe kopen. Wat je kunt doen tot die tijd is werken met het toetsenbord. De linker muisknop is hetzelfde als "enter". Verder kun je met "windows toets", "tab" en "alt" al ver komen. win+e = windows verkenner win+r = uitvoeren win+d = bureaublad (nog een keer dit commando en alles staat weer terug) win+m = minimaliseren win+f = zoeken win+l = systeem vergrendelen en zo zijn er nog een aantal meer op te noemen.

in windows de linkertoets verwisselen met de rechtertoets. Muisinstellingen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100