Muis schoonmaken, en als dat niet werkt, nieuwe muis kopen. Die dingen hebben nu eenmaal neit het eeuwige leven.
Oh, en als hij pas nieuw is : terug naar de winkel ermee om te zien of je er nog garantie op hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Mijn eerste gedachte: een nieuwe muis kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een nieuwe kopen zo duur zijn ze niet (meer)! eens is ie dood ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je knutselen leuk vindt, dan is zo een muis bijna altijd nieuw leven in te blazen. Puzzelen hoe die open gaat en dan de microswitch bekijken die onder je linker muisknop zit.
Soms een druppeltje soldeer, soms even bijbuigen.
Maar alleen voor de hobbyist.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de muis dan toch te oud en kapot is dan kun je dit gokje gewoon wagen, prima toevoeging!
De volgende antwoorden zijn al gegeven: schoonmaken en een nieuwe kopen.

Wat je kunt doen tot die tijd is werken met het toetsenbord.
De linker muisknop is hetzelfde als "enter".

Verder kun je met "windows toets", "tab" en "alt" al ver komen.

win+e = windows verkenner
win+r = uitvoeren
win+d = bureaublad (nog een keer dit commando en alles staat weer terug)
win+m = minimaliseren
win+f = zoeken
win+l = systeem vergrendelen

en zo zijn er nog een aantal meer op te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg goed!
in windows de linkertoets verwisselen met de rechtertoets. Muisinstellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe doe ik dat??