Wat is de definitie van een "feature set" ?

feature set komt in de reviews op tweakers vaak langs (tussen de 0 en 5 sterren) ik dacht te kunnen opmaken dat het iets betekent als totaalpakket.

alleen kwam ik deze term ook tegen bij los werkgeheugen wat slechts 1 component is.

wat betekent feature set in deze context?

ik kwam via google namelijk niet bij een duidelijke defenitie uit.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De set mogelijkheden en functies die een apparaat heeft. Bij een geheugenreep kan ik niet zo veel mogelijkheden bedenken behalve overklokbaarheid, maar wellicht wordt er testsoftware oid meegeleverd of een vorm van koeling. Waarschijnlijk is het een standaard beoordeling die altijd gegeven wordt en dus niet altijd voor elk apparaat geschikt is om in de review mee te nemen. Toegevoegd na 1 minuut: Eigenschap is eigenlijk nog een betere vertaling. Dus snelheid, grootte e.d. zijn daar ook bij inbegrepen. Toegevoegd na 16 uur: Een laag cijfer voor de feauture set betekent dat je ontevreden bent over het aantal of type feautures gegeven, niet over de kwaliteit van de features op zich.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100