Kan ik het geheugen van mijn videokaart omhoog halen?

Ik heb vorig jaar December fifa 12 gekregen ik heb er meteen een laptop bij gekocht en na 5 maanden leuk fifa 12 spelen hangt die bij het opstarten van fifa 12. ze zeggen dat het aan mijn videokaart ligt. kan iemand mij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan proberen te overclocken, hoewel ik betwijfel of dat gaat in een laptop en waarschijnlijk gaat dit niet veel verschil maken. Best is het om je grafische kaart te vervangen door een betere.

Hoewel ik betwijfel dat het aan de videokaart ligt aangezien het voortaan altijd heeft gewerkt.... Ja, misschien kan je wel iets doen aan het geheugen van de videokaart van je laptop. Open daartoe het BIOS eens en kijk of je ergens een instelling terugvindt die bijhoudt hoeveel geheugen er aan de videokaart is toegewezen. In dat geval kan je dan deze instelling eventueel verhogen. Is wel niet bij elke laptop mogelijk.

als het spel zou werken op je laptop zou het aan de drivers liggen die je erop hebt staan download even de nieuwste drivers voor je laptop Intel : Intel.com Amd / ati amd.com Nvidia Nvidia.com kijk gewoon even welke videokaart je eerst hebt start> ( typ ) apparaatbeheer>beeldschermadapter daar staat precies wat je hebt mvg

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100