Kan ik het geheugen van mijn videokaart omhoog halen?

Ik heb vorig jaar December fifa 12 gekregen ik heb er meteen een laptop bij gekocht en na 5 maanden leuk fifa 12 spelen hangt die bij het opstarten van fifa 12. ze zeggen dat het aan mijn videokaart ligt. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het geheugen zegt niet allen, een 2bg kaart kan mninder goed zijn dan een 1 gb kaart.
Het omhoog halen van het grafisch geheugen is niet mogelijk, alleen door een nieuwe videokaart te kopen.

Antwoorden (3)

Je kan proberen te overclocken, hoewel ik betwijfel of dat gaat in een laptop en waarschijnlijk gaat dit niet veel verschil maken.
Best is het om je grafische kaart te vervangen door een betere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoewel ik betwijfel dat het aan de videokaart ligt aangezien het voortaan altijd heeft gewerkt....

Ja, misschien kan je wel iets doen aan het geheugen van de videokaart van je laptop. Open daartoe het BIOS eens en kijk of je ergens een instelling terugvindt die bijhoudt hoeveel geheugen er aan de videokaart is toegewezen. In dat geval kan je dan deze instelling eventueel verhogen. Is wel niet bij elke laptop mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het spel zou werken op je laptop
zou het aan de drivers liggen die je erop hebt staan

download even de nieuwste drivers voor je laptop

Intel : Intel.com
Amd / ati amd.com
Nvidia Nvidia.com

kijk gewoon even welke videokaart je eerst hebt

start> ( typ ) apparaatbeheer>beeldschermadapter

daar staat precies wat je hebt

mvg