Als ik een mail beantwoord zie ik telkens de reactie mail weer ertussen staan. kan dat weg?

In een conversatie met één persoon staat telkens de reactie mails van diegene weer onder de wederzijdse reacties. Ik persoonlijk vindt dat erg verwarrend. Kan dat veranderd worden zodat ik alleen het uiteindelijke mail verkeer zie zonder de mails die ik heb ontvangen en verzonden heb?

een jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (1)

Je zegt niet welk programma je gebruikt, ik gok Gmail:
1. Open Gmail.
2. Klik rechtsboven op Instellingen -> Alle instellingen bekijken.
3. Scrol omlaag naar het gedeelte 'E-mailgesprekken'.
4. Haal het vinkje weg voor Gespreksweergave.
(Bij mij staat het direct onderaan Snelle instellingen)
.
Outlook (Office)
Selecteer in een e-mailmap, zoals uw Postvak IN, Weergave >Weergeven als gesprekken om de gespreksweergave in of uit te schakelen.

Hotmail/Outlook.com
1. Klik op “Opties” in de rechterbovenhoek,
2. Kies hierna “Meer opties”,
3. Ga hierna naar E-mail lezen en klik op “Discussies en sneller lezen”,
4. Vink hierna de optie “Berichten apart weergeven” aan,
5. Klik op “Opslaan”.
SimonV
een jaar geleden
harryvanuhm
een jaar geleden
inderdaad, het gaat om Gmail. Jouw antwoordt had ik voorheen al gevonden en toegepast maar dan zie ik niet mee de hele conversatie. Ik vind het nogal lastig om het duidelijk uit te leggen. Als ik in het mail verkeer met iemand, de bovenste (de eerste) mail aanklik dan zie ik de oudere mails daar nogmaals onderstaan en daar zou ik vanaf willen.......ik hoop dat je het begrijpt. (waarschijnlijk leg het niet duidelijk uit)
ronron1212
een jaar geleden
Mogelijk reageer je dus op het antwoord dus je gebruikt reageer dan blijft alles bewaard in die mail
SimonV
een jaar geleden
Als je de hele conversatie weer wilt zien, tijdelijk de instelling weer veranderen?