Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoen kan ik zien dat de Norton-app op mijn tablet werkt?

Ik heb Norton aangeschaft voor de tablet, maar ik weet niet hoe je kan zien of Norton inderdaad werkt.
Op de Laptop heb ik ook Norton, als ik de icoon van Norton aanklikt, dan kan je je laptop scannen en zo, Maar als ik op de app op mijn tablet klik. dan doet deze niets.
Heb ik de app verkeerd gedownload?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het gaat om de Norton Mobiele Security

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
waar heb je dit voor nodig op je tablet? zijn toch niet echt virussen voor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn app die misbruik van je gegevens kunnen maken en norton scant deze apps.
Ritsuka
11 jaar geleden
Apple of Samsung?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kunt het vrij eenvoudig gewoon testen.

Er is namelijk een teststring waarop alle virusscanners 'alarm' zouden moeten geven. Het is géén echt virus, maar het wordt wel als zodanig herkend.

Het betreft de EICAR-test-string. ( zie ook: http://www.eicar.org/86-0-Intended-use.html )

Het werkt heel eenvoudig: open een editor plak daarin de onderstaande string en save het bestand. Veel scanners geven dan al meteen alarm, een enkele moet je eerst nog handmatig laten scannen.

De string is:

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing