Wanneer komt de LG G4s Android 6.0 update?

Ik heb een LG G4s en ik vraag me af wanneer de Android 6.0 Update komt en of die uberhaupt komt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer de update komt is helaas nog onbekend.
Ik zit ook al te wachten met mijn Motorola Moto G 3nd Gen

LG G4C - Update onbekend
Zie bron
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke bedankt! En kan ik niet gebruik maken van de G4 update?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jij hebt de G4s. Kan best op elkaar lijken maar van binnen is 'ie helemaal anders dus je hoeft het niet eens te proberen. Wat wel kan is je telefoon rooten en er een custom ROM op zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke en wat houd dat in? Want ik ben niet er thuis op het gebied van telefoons enzo.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan raad ik je aan om het niet te doen en gewoon te wachten tot het uit komt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke heel erg bedankt voor uw reactie!