Hoe kan je je fn toets vergrendelen?

Ik zou graag op mijn laptop de fn toets willen vergrendelen. Nu moet ik om het volume bijvoorbeeld harder te zetten fn + f11 indrukken. Hiervoor in de plaats zou ik willen dat je alleen maar f11 hoeft in te drukken. En om de f11 toetst te activeren zou ik dan fn + f11 willen indrukken.

Mijn laptop is een Asus Transformerbook TX300CA (windows 8.1)

Ik hoop dat iemand een oplossing weet...
(ik heb ook al geprobeerd om dit te veranderen in de BIOS instellingen maar kon ik geen optie vinden om dit in te schakelen, deze optie is bijvoorbeeld wel te vinden in enkele dell laptops)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan moet je de fn en de numlock knoppen tegelijk indrukken als het goed is, is deze toets dan uitgeschakeld.