Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb perongelijk de verwisselbare schijf met word geopend en hoe kan ik dat weer terug veranderen?

Ik had het perongelijk met word geopent en nu kan ik bijna niks meernop mijn computer. Hoe kan ik dat weer terug draaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is onbegrijpelijk. Wat heb je precies gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn laptop ging ik naar "mijn computer" en zocht op "verwissepbare schijf" omdat ik filmpjes van de camera wou openen. En toen heb ik op "openen met" gedrukt en i.p.v "windows media player" op "word" gedrukt. En het was ook nog de verkeerde schijf (die van de cpmputer zelf)
Amadea
12 jaar geleden
Tip: altijd eerst het vinkje uitzetten dat alle bestanden voortaan op die manier worden geopend. Daar voorkóm je deze situaties mee!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ga naar het Configuratiescherm en kies voor Automatisch afspelen.
Scroll daar naar de Schijf met gemengde inhoud, of waar jouw verwisselbare schijf anders onder valt. Wijzig daar het Map openen en bestanden weergeven van Word naar Vraag mij dit elke keer.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Met je rechtermuisknop nogmaals op het betreffende bestand klikken. Afhankelijk van je besturingssysteem kun je dan kiezen voor Standaardprogramma selecteren of kun je een vinkje weghalen en klikken op andere programma's en het juiste programma opzoeken.

Een andere mogelijkheid is naar Standaardprogramma's gaan. Kan je via Start of via configuratiescherm vinden. Daar kun je aangeven dat al jouw video's bijvoorbeeld met de Windows Media Player moeten worden geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing