Waarom geeft outlook een blanco pagina weer?

Ik meldde me aan bij outlook (voorheen hotmail/live) maar toen
kreeg ik een blanco pagina met alleen een balk en rechts mijn naam met een fotootje. Ik probeerde het met ander mailaccounts en daar was er niks aan de hand. Ik heb al wat rondgekeken, maar kan niet echt iets vinden..
Oja wachwoord heb ik veranderd, kon er mee inloggen, maar alsnog die pagina.

Toegevoegd na 1 uur:
Is inmiddels opgelost, bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Amadea
10 jaar geleden
Vreemd. Bij mij doet ie het gewoon, zowel in Firefox als in Chrome. Bij het controleren van de status geeft ie aan dat Outlook normaal wordt uitgevoerd. Er is geen melding van een recent probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh oke, en waar kun je die status dan vinden?
Amadea
10 jaar geleden
Je klikt op het radertje rechtsboven en kiest voor Help. Op de bladzijde die dan tevoorschijn komt staat rechtsonder in het blauw "Servicestatus controleren". De pagina die dan opent geeft je ook de mogelijkheid jouw probleem door te geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh wat ben ik verrast, ik logde in en kon weer mijn mails zien, had verder niks gedaan. Wel bedank in ieder geval
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Openen in een andere internet browser. Als je nu internet Explorer gebruikt kun je bijvoorbeeld Mozilla Firefox downloaden en kijken of die het daar wel pakt. Bij mij heeft dit wel inmiddels geholpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een storing geweest ik heb precies hetzelfde gehad

Antwoorden (1)

Meer mensen hebben problemen met Outlook. Wat helpt is naar de mobiele pagina toe gaan: https://dub109.mail.live.com/m/
Die doet het voor mij wel.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, maar helaas doet ie het daar ook niet