USB als vaste schijf laten herkennen?

Een installatieprogramma wil alleen op vaste schijven installeren, maar ik heb alleen ruimte op mijn USB-stick. Kan ik deze dan als vaste schijf laten herkennen door het installatieprogramma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je probleem bij de bron aanpakken. Maak je harde schijven iets leger door bijvoorbeeld je windows updates te verwijderen, dit kan je na 1 jaar updates makkelijk 1GB aan vrije ruimte opleveren. Zie C:\Windows (schakel het vinkje uit waardoor je systeembestanden kunt bekijken) Eventueel kun je de laatste restjes via schijfopruiming verwijderen.

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat wel...
Overal bestaan wel 1 of meerdere tooltjes voor.
Zie linkje

Toegevoegd na 3 minuten:
of dus een portable versie vd software downloaden.... Maarja.... dat is illegaal he.... Dus dat mag natuurlijk niet..... Dus zo'n hele eenvoudige versie van een programma laat je natuurlijk liggen..... hahahaha

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar als je harddisk vol zit, zal je PC ook wel lekker traag zijn. Misschien idee om er een 2de schijf bij in te bouwen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, dit kan niet. Hij wordt gezien als verwisselbare schijf. Dit kan je niet veranderen.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/497589-USB-stick-als-harde-schijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles is te veranderen. Het is software wat zegt dat het verwisselbaar is, dus maak van je 1tje een nulletje en het kan :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor. Dit is niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehhh..... jawel, maar goed als jij een alleswetende genie bent....dan kan het niet
Je kan wel een opstart usb stick maken.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/490801-Opstart-systeemherstel-usb-stick-maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als vaste schijf niet mogelijk.je kan een goed usb wel gebruiken als ram.