Ik kan mijn externe harde schijf van Intenso niet meer benaderen en wil niet formatteren...heb m met 2 windows versies gebruikt. Wat kan ik doen?

Ik heb de schijf gebruikt op een XP versie gebruikt en op een Windows 7 versie, dat ging prima maar nu ineens niet meer, hij zegt dat de schijf niet geformatteerd is. Er staat heel veel studiemateriaal op dus ik wil niet formatteren. Wat zou ik nog kunnen proberen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Kijk eens of je de schijf met winhex kunt benaderen. Met de trial kun je in ieder geval zien of de ruwe daata nog te benaderen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi, ik heb het door omstandigheden nog niet geprobeerd maar de tip is ook voor andere gevallen wellicht bruikbaar, bedankt!