Gewoon bij je account instellingen kijken en als het goed is kan je dat privé houden. Zo niet, dan zou ik al je favorieten in een privé afspeellijst doen, doet mijn zus ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak een afspeellijst aan en zet vervolgens die videos die je prive wilt houden in die afspeellijst. Iedere keer als je dan een video bij je favorieten wilt toevoegen zie je ook die afspeellijst staan en vink je hem als prive aan