Kan ik zien, als iemand mij snapchat', of diegene die snapchat alléén naar mij stuurde, of naar meerdere mensen?

Ik heb snapchat voor ios. Als iemand mij een foto stuurt op snapchat, kan ik dan zien of die foto alléén naar mij gestuurd was en dus ècht op mij gericht was, of dat hij, naast mij, ook naar meerdere mensen is gestuurd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
46.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je niet zien

Antwoorden (1)

Hallo,

Diegene die de foto naar jou heeft verstuurd heeft jou in zijn contractenlijst aangevinkt. Hij zou ook meerdere mensen kunnen aanvinken waarnaar hij de foto wil sturen. Jij krijgt dat niet te weten, je zou het de persoon wel persoonlijk kunnen vragen.