Hoe kan het dat mijn instagram account permanent verwijderd is, terwijl ik hem tijdelijk heb gedeactiveerd?

Ik heb zo'n 2 en een halve week geleden mijn instagram account gedeactiveerd. Je krijgt dan de volgende melding: Je account wordt verborgen tot je je weer activeert door je weer aan te melden. Hieruit concludeer ik dat het niet tijdsgebonden is, en dat je je ten alle tijden weer kan aanmelden. Nu probeer ik in te loggen en dit lukt niet.. Mijn account is dus waarschijnlijk verwijderd. Dit zou toch niet mogen kunnen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat je dat verkeerd hebt gezien of gezien, want het is niet mogelijk je instagram opnieuw te activeren als je hem verwijderd hebt. Een nieuw account aanmaken is de enige oplossing!