ik kan geen lyrics video plaatsen, omdat ik geen rechten heb hun muziek? hoe zou ik de video dan kunnen plaatsen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet... helaas.
Er zijn verschillen rechten, dit verschilt per lied. Soms mag je bijvoorbeeld een lyric video plaatsen, maar mag je hier geen inkomsten mee genereren. Soms mag het helemaal niet. Soms veranderen mensen de pitch in een liedje (toonhoogte) zodat het lied niet meer wordt herkent. Het gaat hierdoor wel vaak een beetje gek klinken, een soort chipmunk effect.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Let wel, pitch of tempo aanpassen is alleen om automatisch herkenning te voorkomen, maakt het nog niet legaal. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor je antwoord!!