hoe zet je een openbaar facebook om in vrienden?

ik heb een 2e facebook pagina die op openbaar staat die wil ik omzetten in vrienden maar hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 53 seconden:
sorry een openbare facebook pagina

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Facebook pagina's voor bedrijven of bekende personen etc. zijn altijd openbaar. Maar waarschijnlijk bedoel je een gewone vrienden-pagina. Facebook heeft heel veel verschillende instellingen voor privacy en je kunt dus niet zomaar op een knopje drukken en alles gesloten houden. Maar gelukkig bestaan er genoeg websites die heel handig uitleggen wat je moet doen om je Facebook pagina wat meer te beveiligen. Hier is er eentje:
http://www.mijnonlineidentiteit.nl/privacy-instellingen-facebook-aanpassen/

Maar als je op google zoekt kom je vast nog een paar websites tegen.
Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op facebook kan je een groep en een pagina maken:

Facebook Pagina’s:

Facebook Pagina’s zijn bedoeld voor organisaties, bedrijven, beroemdheden, merken en websites om te communiceren met Facebook Fans. Facebook gebruikers die aangeven een Facebook Pagina ‘leuk te vinden’ zijn Fan van een Facebook Pagina. Vanaf dan is het mogelijk voor de beheerders van Facebook Pagina’s te communiceren met de Facebook Fan. Facebook Pagina’s kunnen alleen door officiële vertegenwoordigers worden aangemaakt en beheerd.Verder bieden Facebook Pagina’s een groot aantal mogelijkheden om de Pagina te personaliseren. Zoals een Facebook Profiel heeft een Facebook Pagina een Prikbord en kunnen Facebook Pagina’s Applicaties gebruiken, Flash toevoegen en HTML-code implementeren.

Facebook Groepen:

Studentenverenigingen, sportclubs of tennisfanaten kunnen op een Facebook Groep communiceren met elkaar. Facebook Groepen zijn bedoeld voor het delen van gemeenschappelijke interesses tussen Facebook Gebruikers. Een groep kan open, gesloten of geheim zijn, waarmee je aangeeft of iedereen de inhoud mag zien of dat deze alleen zichtbaar is voor leden. Iedere Facebook Gebruiker kan een Facebook Groep aanmaken en beginnen.

De beste optie voor jou is om een besloten of geheime groep aan te maken, en daar je vrienden voor uit te nodigen.