hoe krijg je van die smiley bij twitter hyves email word ik wil weten hoe dat moet ?

zo`n hartje kopje lachende enz.......

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan voor je mobiele apparaten bijvoorbeeld gebruik maken van het emoticons (smileys) programma: emoji++

Wanneer je deze hebt gedownload en geinstalleerd moet je deze (bij apple apparaten) toevoegen aan je toetsenborden. Wanneer je tijdens het typen op twitter of in de mail een smiley wil toevoegen kan dit door naar het andere toetsenbord te gaan.

ik hoop dat ik je zo heb kunnen helpen;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij Apple kan je bij instellingen een toetsenbord toevoegen. En dan neem je de taal Emoj. (Ik bedoel niet de app maar echt bij instellingen)

Bij Blackberry kan je in 'Übersocial voor Blackberry' weer andere tekentjes doen zoals die witte hartjes die je ook wel eens zit op twitter

voor de rest weet ik er niet nog meer denk ik.