ik heb een probleem met mijn samsung s2 hij geeft steeds aan dat er een wifi verificatie fout is hoe los ik dit op?

Hallo,

ik heb een samsung galaxy s2
thuis heb ik geen internet en gaat mijn bundel snel leeg :(
vandaar deze vraag..

mijn telefoon geeft bijna bij elke wifi een verificatie fout aan?
weet iemand hoe ik dit oplos?
ook duurt het heel lang voordat hij verbonden is met een netwerk die hij dan wel pakt. en ook bij sommige netwerken geeft hij aan 'netwerk uit geschakeld, slechte verbinding' terwijl ik 5 volle streepjes heb :(

wilt iemand mij alstublieft helpen, ik heb dit probleem al heel lang.

de provider weet ook niet wat hieraan gedaan kan worden,

ik zit bij telfort.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je dit probleem als je verbinding probeert te maken met een bepaald netwerk of met alle netwerken?
-> Een netwerk: haal de de router eens van de stroom en laat hem een paar minuten van de stroom. verweeg hem helemaal te (laten) resetten (factory reset)
-> Meerdere netwerken: het zit dan waarschijnlijk in je telefoon. Laat je telefoon het netwerk eens vergeten (in het overzicht van alle WiFi-netwerken lang op het netwerk drukken en "Netwerk vergeten" kiezen) of geef je telefoon een factory reset (ben je wel alles kwijt).