In de Nederlandse iTunes kun je geen TV-programma's kopen, dus waar kan ik legaal The Simpsons-afleveringen digitaal kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet helemaal praktisch, maar toch, als je echt legaal wil downloaden... Download de simpsonsafleveringen dan de volgende keer dat je nog eens op vakantie gaat in het buitenland ;-) (als je naar een land gaat waar dit wel nog steeds legaal is natuurlijk ;-) )

Het beste antwoord

Bij amazon.com kan het ook. Je kunt betalen met paypall.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij bol.com. Je bestelt het digitaal, je krijgt het op een digitaal medium toegestuurd. Of wil je een digitale download zoals je vorige week nog gewend was, dan is je enige optie nu illegaal.

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/simpsons/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/sc/media_all/index.html?_requestid=104138