Hoe kan ik mijn internet versnellen ?

ik heb problemen met videogesprekken dat hij dan vastloopt en stopt.
Ze zeggen dat dat komt omdat mijn internet te sloom is.
Weet iemand hoe ik mijn internet dus kan versnellen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Een duurder abonnement met een hogere snelheid nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zeker wat je gebruikt een telefoon of een pc.

Pc:
Maak je pc schoon, verwijder onnodige programmas
Verhoog je Ram geheugen

Telefoon:
Je kan proberen ook wi-fi aan te zetten dan zal je telefoon 2 internetverbindingen gebruiken die van je provider en de wi-fi.

Als dat nog niet helpt zou ik je adviseren contact op te nemen met je provider en je internetverbinding laten verhogen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telefoon:
Je kan proberen ook wi-fi aan te zetten dan zal je telefoon 2 internetverbindingen gebruiken die van je provider en de wi-fi. En waar denk je dat dat Wi-Fi signaal naar toe gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wi-fi verbinding zal je telefoon oppikken en gebruiken.
Dus de telefoon gebruikt niet alleen de provider verbinding maar ook de wi-fi.
Een (beslag)kom bekleden met aluminiumfolie en je mobiel er in leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tune-Up Utilities 2012 is een super programma die je hele PC beter laat presteren. Eenmaal geinstalleerd, voer je een diagnose uit, dan pakt hij alles aan. Je register wordt opgeschoond en georganiseerd, je harde schijven worden onderzocht voor fouten en dan automatisch gerepareerd. Programmas worden onderzocht om te kijken hoe oud ze zijn en hoe vaak ze worden gebruikt, en als er programmas kan worden uitgeschakeld, die mee starten tijdens het opstarten van Windows. En deze programma pakt ook je internet browsers aan. Dan is alles weer prima in orde met de prestaties van je PC. Ik heb het hier ook, en merk een duidelijk verschil in snelheid met alles op mijn PC. Echt een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan proberen ''Mozilla Firefox'' te downloaden !
Dat is een wat snellere browser, die sneller internet
biedt. Via Google kun je starten met het downloaden.