Waarom start youtube automatisch het aanbevolen filmpje als het filmpje dat ik wil kijken is afgelopen?

Welk filmpje ik ook kijk(als het niet in een lijst is) het aanbevolen filmpje start automatisch na 15 seconden. Dat is behoorlijk irritant, omdat dit vaak geen filmpjes zijn die ik wil zien. Ook schrik ik me vaak rot als ik tijdens het huiswerk maken opeens een ander filmpje hoor. Het is pas sinds een tijdje, dus waarschijnlijk heb ik onbewust iets veranderd in de instellingen ofzo. weet iemand hoe ik hier weer vanaf kom. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn geen reclamefilmpjes en ik heb al een adblock.
Het is gewoon een van de filmpjes die je rechts in beeld ziet

Het beste antwoord

Als je een afspeellijst aan maakt dan heb je er geen last meer van. Het komt ook veel voor op telefoons .
Het gebeurd ook vaak op tv's met de youtube app.
Ik heb het weg kunnen halen door een eigen accountvan youtube te hebben met afspeellijst en ik heb ABP op mijn computer zittten ( blokt reclames op youtube filmpjes en op internetsites ) Misschien komt het daar ook door dat ik de automatische aanbevolen dingen niet meer krijg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanwege de sponsors en/of getekende contracten. Dat is waar YT zijn geld uithaalt.